Tuesday, June 14, 2011

Nama Baru


Assalamualaikum,

Agak suram hari ini tatkala memulakan penulisan, aku tetap aku, setelah beberapa lama mingguan wahabi terbengkalai akibat masa dan tenaga, walaupun mingguan wahabi mempunyai ramai pengikut, pembaca dan musuh, aku mengambil keputusan untuk mengosongkan kembali segala posting yang telah ku tulis, aku cuba untuk mentajdid blog ini supaya ia sesuai untuk semua golongan....aku akui penulisanku kasar, tapi, sebenarnya dengan cara itu, telah ramai wahabi dan geng seangkatannya telah berubah......

Kita adalah makhluk, dan makhluk sentiasa berubah, itulah sifatnya..berbeza dengan Allah SWT, dia itu MAHA AGUNG suci dari segala sifat makhluk...tidak berubah-ubah.....

Aku memohon taufik dan hidayah Allah untuk meneruskan penulisanku...juga sokongan kawan-kawan....aku ingin memulakan era baru penulisan yang lebih berisi dan mantap....

Kepada musuh-musuhku, thanx, dari andalah blog ini sentiasa ada....

Wallahua'lam

No comments: